Friday 20 November 2009

KUNJUNGAN KE RUMAH YB FATAH

SALAM DAKWAH,

Alhamdulillah pada Khamis 19/11/09 bersamaan 2 Zulhijjah 1430 H, kami telah mengadakan kunjungan ke rumah YB. Hj. Abdul Fatah B. Hj. Mahmood (Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Insan, Belia, Sukan & NGO Negeri Kelantan) dengan membawa usul dari RS Kelantan.

Kedatangan kami di sambut baik oleh isteri & anak-anak YB. Pertemuan singkat tetapi padat dengan usul-usul yang memberansangkan untuk membantu RS Kelantan dalam menyampaikan mesej dakwah kepada masyarakat khususnya di Negeri Kelantan bermula sekitar pukul 6.15 petang sehingga 7.00 petang.

Perjumpaan yang diketuai oleh Pengerusi RS Kelantan Dr. Zaharah Bt. Sulaiman bersama JK Tarbiyyah RS, Ust. Azizee Rohim B. Japri, Dr. Mohamed @ Zaid B. Hamzah (YDP JIM Kelantan) bersama isteri Ustz. Tempawan Bt. Ishak, dan saya selaku Pengurus RS Kelantan diajak turut serta dalam perbincangan ini. Tajuk perbincangan berkisar tentang kos pengoperasian RS Kelantan yang semakin tahun semakin meningkat dan usul yang dikemukakan oleh YB. sendiri ialah agar kami memohon RS Kelantan sebagai salah NGO satu rumah perlindungan dan bimbingan yang mendapat pengiktirafan dari kerajaan Negeri Kelantan.

Terimalah serangkap pantun dari kami buat YB. Abd. Fatah.....

Indahnya Islam Nyata & jelas,
Ukhuwah terjalin mantapkan akidah,
Harapan kami melangit luas,
Agar YB. pertimbangkan wadah.

JZKK YB. Fatah, isteri & anak-anak kerana menerima kunjungan kami




Semoga apa yang dibincangkan mendapat keberkatan dari Allah S.W. T, InsyaAllah.

Suatu pengalaman yang mendewasakan.....

No comments: