Thursday 11 February 2010

MAJLIS PENYERAHAN SUMBANGAN DAN KUNJUNGAN YB. ABD. FATAH MAHMOOD KE RS KELANTAN


Alhamdulillah pada 9 Feb 2010/ 24 Safar 1431 H, YB Fatah dan zaujah Pn. Fahimah sudi meluangkan masa untuk berkunjung ke Raudhatus Sakinah Kelantan. Majlis penyerahan sumbangan dan kunjungan ini dipengerusikan oleh Prof. Dr. Din Suhaimi.





Penyerahan sumbangan untuk pelan pengoperasian RS Kelantan pada tahun 2010 disampaikan YB Fatah kepada Pengerusi RS Kelantan, Dr. Dasmawati Mohamad.

YB. Fatah Juga berkesempatan memberikan tazkirah buat pelatih-pelatih di RS Kelantan. Tazkirah yang amat berguna untuk dijadikan panduan buat JK RSK, ana dan adik-adik di sini.

Kami juga menerima kunjungan wartawan dari Harakah Daily, En. Mat. InsyaAllah semoga usaha ini diberkati Allah s.w.t dalam usaha mengislahkan masyarakat.

Antara isi tazkirah yang masih berbekas di hati ana ialah usaha kebajikan yang di buat oleh JK RSK sesuatu yang amat baik kerana ini juga medan dakwah buat kita hambaNya. JZKK YB.Fatah Dan Zaujah atas kunjungannya. Semoga ada sinar hidayah di hati adik-adik dan sesiapa sahaja yang mendengar tazkirah YB. Amin

No comments: